Politica de retur

 

Conditiile de returnare

Cumparatorul isi poate exercita dreptul de a returna produsele si de a i se returna contravaloarea acestora, în termen de 14 zile calendaristice din momentul in care i-a fost livrată comanda.

Cumparatorul va suporta toate cheltuielile de transport, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur. In cazul retururilor, contravaloarea costului de transport va fi scazuta din suma returnata Cumparatorului (acestuia i se va transfera in contul bancar contravaloarea produselor returnate din care se va scădea costul transportului la retur).

Produsul trebuie returnat si ambalat corespunzator sau in ambalajul original (ambalajul original cu toate accesoriile, documentația completa).

In cazul unei comenzi privind multiplul de produse comandate de catre Client printr-o singură comandă si livrate separate, perioada de retragere expira după 14 zile începand de la ziua la care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, intra în posesia fizică a ultimului produs.

Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzătoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dvs.

Transfer bancar în termen de maxim de 14 zile lucrătoare de la momentul confirmarii receptiei si verificarii integritatii coletului returnat. În acest caz, Cumparatorul este obligat sa mentioneze numarul contului IBAN si numele titularului de cont.

Procedura de retur:

PASUL 1

  • Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 2 modalitati:
  • la adresa de  email office@anuro.ro
  • la numarul de telefon 0768 147 478

PASUL 2

  • Clientul preda curierului coletul impreuna cu toate documentele primite initial.

PASUL 3

  • Suma achitata initial de client va fi rambursata, in 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul nostru. Din aceasta suma se vor retine taxele de transport aferente returului.
  • Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client. 

Colet returnat fara anunt in prealabil

In cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fara anunt in prealabil, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

S.C. ANURO S.R.L. va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice: office@anuro.ro